Reklamation


Hvis du mener, vi ikke har indfriet vores del af aftalen, eller at der var mangler ved rejsen, vil vi gerne have en tilbagemelding om dette. For at kunne hjælpe dig på bedst mulig måde, beder vi dig om at udfylde skemaet nedenfor og sende dette til os hos Royal Caribbean. 
Reklamationen skal sendes til os senest 4 uger efter endt cruise.


Bestillingsnummer*
Skip*
Avreisedato*
Fornavn*
Etternavn*
Adresse*
Postnummer*
Sted*
Land
Telefonnummer*
Epost*
Beskrivelse av forholdet/reklamasjonen
Ble noen om bord gjort oppmerksom på forholdet
Hvis ja
Hva ble resultatet av henvendelsen ?
Phones (<768px) xs Tablets (≥768px) sm Desktops (≥992px) md Desktops (≥1200px) lg

Lige nu er der desværre fejl i priserne for singlerejsende. Ved en eventuel booking vil bekræftelsen, som du får tilsendt i din mail, vise den korrekte pris. Vi beklager meget og prøver at løse problemet så hurtigt som muligt. I mellemtiden kan du kontakte vores kundecenter for at få de korrekte priser på tlf.: 33127600. Kundecenteret er åbent mandag til fredag fra 9-17.00.