Mistet bagage

For at kunne hjælpe dig bedst muligt beder vi dig om at udfylde skemaet herunder.

Bestillingsnummer*
Skip*
Avreisedato*
Fornavn*
Etternavn*
Adresse*
Postnummer*
Sted*
Land
Telefonnummer*
Epost*
Beskrivelse av bagasjen
Ble en "Personal Property Report" fyllt ut?

Hvis ja, vennligst send denne så snart som mulig til: custservice.nordic@rccl.com eller til Customer Services, Postboks 114 Lilleaker. 0216 Oslo


Vi behandler henvendelsene fortløpende.

Phones (<768px) xs Tablets (≥768px) sm Desktops (≥992px) md Desktops (≥1200px) lg

Lige nu er der desværre fejl i priserne for singlerejsende. Ved en eventuel booking vil bekræftelsen, som du får tilsendt i din mail, vise den korrekte pris. Vi beklager meget og prøver at løse problemet så hurtigt som muligt. I mellemtiden kan du kontakte vores kundecenter for at få de korrekte priser på tlf.: 33127600. Kundecenteret er åbent mandag til fredag fra 9-17.00.