Glemt om bord

Har du været så uheldig at have glemt noget om bord på vore skibe?

Vi er desværre ikke ansvarlige for ting, som er glemt eller mistet om bord, men vi skal gøre, hvad vi kan for at efterlyse dine ting. For at kunne hjælpe dig bedst muligt beder vi dig om at udfylde skemaet herunder og sende dette til os hos Royal Caribbean.
Skemaet skal sendes til os senest 2 uger efter endt cruise. 

Alle glemte genstande/ting, som ikke er blevet efterlyst, og som ikke er mærket med navn, vil blive sendt til velgørende organisationer (med undtagelse af smykker, kamera/videokamera, elektronisk udstyr og andre værdifulde genstande, som bliver sendt til vores Risk Management-afdeling ved hovedkontoret i Miami).


Bestillingsnummer*
Skip*
Avreisedato*
Fornavn*
Etternavn*
Adresse*
Postnummer*
Sted*
Land
Telefonnummer*
Epost*
Beskrivelse av det du har glemt igjen om bord.
Hvor glemte du igjen gjenstanden/sakene?
Ble en Personal Property Report fylt ut?

Hvis ja, vennligst send denne så snart som mulig til: custservice.nordic@rccl.com eller til Customer Services, Postboks 114 Lilleaker. 0216 Oslo


Vi behandler henvendelsene fortløpende.

Phones (<768px) xs Tablets (≥768px) sm Desktops (≥992px) md Desktops (≥1200px) lg

Lige nu er der desværre fejl i priserne for singlerejsende. Ved en eventuel booking vil bekræftelsen, som du får tilsendt i din mail, vise den korrekte pris. Vi beklager meget og prøver at løse problemet så hurtigt som muligt. I mellemtiden kan du kontakte vores kundecenter for at få de korrekte priser på tlf.: 33127600. Kundecenteret er åbent mandag til fredag fra 9-17.00.