close

Online Check-In

De amerikanske myndigheder kræver, at du registrerer personoplysninger, når du skal på cruise med Royal Caribbean. Ved at gennemføre Online Check-In får myndighederne den information, de har brug for, samtidig med at du slipper for papirarbejde, før du går om bord. Hvis denne information ikke bliver registreret, kan det føre til forsinkelser, eller at du bliver nægtet indrejse til landet/adgang til skibet.
Vi anbefaler, at du gennemfører Online Check-In så tidligt som muligt, efter at du har bestilt og senest 4 dage før afrejse. Er der færre end 4 dage til afrejse, skal du gennemføre Online Check-In direkte efter, at du har bestilt cruiset. Alle rejsende til/via USA skal søge om ESTA. Har du ikke gjort det, kan du søge om ESTA her.

Dette bør du have ved hånden, når du gennemfører Online Check-In: 

  • Cruiseinformation (reservationsnummer, skibsnavn, sejledato)
  • Fuldt navn og pasdetaljer (pasnummer, udløbsdato) for alle i rejsefølget
  • Information om rejsen til/fra cruiset
  • Kontaktperson hjemme (ved nødstilfælde)
  • Kreditkort (hvis du ønsker at betale for forbruget om bord med kreditkort)


Dette skal du have ved hånden, når du ankommer til havnen:

  • Pas (skal være gyldigt i minimum 6 måneder efter afsluttet cruise)
  • Cruisebillet eller SetSail Pass (som du får, når du har gennemført Online Check-In)
  • Kreditkort (eller rejsechecks/kontanter i USD) for at betale forbrug om bord


Klikk her for å starte Online Check-In

Se hjælpe-guide her


FAQ - Online Check-in:


Jeg får en fejlmelding der siger mit pasnummer allerede er indtastet

Ændre dit pasnummer til det korrekte efter du har forsikret dig om at det ikke er blevet brugt før.Hvis du har byttet om på pasnumrene på de rejsende: Skriv et tilfældigt nummer ind (med ligeså mange cifre som dit pasnummer), gem og ændre pasnummeret herefter.


Jeg betaler ombord for nogen i en anden reservation.

Under trin 2 (Onboard Expense Account) kan du tilføje gæster fra andre reservationer, ved brug af ”Tilføj og betal for gæster på en anden reservation.”


Jeg skal betale for en anden gæst og der står de skal betale kontant.

Hvis du betaler udgifterne for en anden gæst, vil deres Set Sail Pass automatisk stå som kontant. Du vil dog stadig betale for gæsten ombord.


Der står at jeg skal betale kontant men dette stemmer ikke.

Hvis en gæst fra en anden reservation betaler din udgifter ombord, vil dit Set Sail Pass automatisk stå som kontant. Dine udgifter ombord, vil dog stadig blive betalt af den gæst hvis betalingskort du er registreret på.


Jeg skal forlade USA mere end 8 timer efter endt cruise og vil opholde mig i lufthavnen. Hvad skal jeg skrive?

Du skal skrive lufthavnens adresse.


Skal jeg vælge A eller B under ”Onboard Expense Account?”

Hvis du vælger A, vil vekselkursen blive styret af skibet fra Kroner til Amerikanske Dollars, da dette er valutaen der bruges ombord.

Vælger du B er det kortudstederen der bestemmer vekselkursen.


Jeg kan ikke komme videre under ”Onboard Expense Account” men alt er udfyldt.

Husk at læse aftalevilkårene og rul/scroll ned i højre side af boksen med vilkår. Hvis du ikke har læst dem / scrollet ned, vil feltet for at godkende dem ikke blive aktiveret. Nogle tablets/pads har problemer med denne funktion og derfor anbefaler vi at du afslutter dit check in på en computer.


Jeg har udfyldt min hotelinformation men kan ikke komme videre.

Husk at udfylde hvilken stat hotellet ligger i.


Kan jeg betale med Diners Club?

Du kan betale med Diners Club ombord på skibet, men du kan desværre ikke betale din cruise reservation med Diners Club.


Skal jeg udfylde pasnummeret til min nød kontakt?

Nej, dette behøves ikke. Sektionen for nødkontakt og pasnummer er to separate dele på samme side.


Mine navne står i den forkerte rækkefølge når jeg prøver at tilføje mit mellemnavn.

Ring til os på telefonnummer +45 33 12 76 00 for at ændre rækkefølgen på navnene. Hvis navnene ikke står i den rigtige rækkefølge, kan du få problemer med check ind i lufthavnen eller i havnen.


Jeg kan ikke printe mit Set Sail Pass ud.

Check om alle trin er fuldført. Du kan fuldføre trin 2 ved ind check i havnen.

Hvis du stadig har problemer og har reserveret via et rejsebureau, kontakt venligst rejsebureauet og oplys at du ikke kan printe dit Set Sail Pass ud.


Jeg kan ikke logge ind på Online Check in.

 - Husk at skrive sejldatoen ind (fly- og til rejse dato gælder ikke)
- Online Check in accepterer ikke nordiske bogstaver og speciel tegn (æ,ø,å, bindestreg mm)
- Dobbelt tjek hvad der står i din reservationsbekræftelse. 


Phones (<768px) xs Tablets (≥768px) sm Desktops (≥992px) md Desktops (≥1200px) lg

Lige nu er der desværre fejl i priserne for singlerejsende. Ved en eventuel booking vil bekræftelsen, som du får tilsendt i din mail, vise den korrekte pris. Vi beklager meget og prøver at løse problemet så hurtigt som muligt. I mellemtiden kan du kontakte vores kundecenter for at få de korrekte priser på tlf.: 33127600. Kundecenteret er åbent mandag til fredag fra 9-17.00.